Spring Day 2017

   Una dintre cele mai frumoase activitati care se desfasoara in cadrul liceului nostru este "Spring Day" -ul devenit deja traditie. Aceasta consta in prezentarea "ca la carte" a unei tari din U.E. cu ocazia sarbatoririi zilei de 9 mai.
   Anul acesta a fost cel de-al doilea an in care am luat parte la aceasta sarbatoare. In urma unei trageri la sorti, dintre toate statele Uniunii Europene, tara care ne-a revenit noua a fost Danemarca. La inceput eram nedumeriti. Cine cunoaste multe lucruri despre o asemenea tara nordica? Asa ca, pentru inceput am facut o "sedinta" la ora de dirigintie la care fiecare adauga curiozitati pe care, mai apoi, sa le punem in practica. Atunci am realizat noi ca, de fapt, aveam destule lucruri de prezentat. Cine nu a auzit sau citit macar o data in viata o poveste a lui Hans Christian Andersen?! Exact! Un danez extrem de cunoscut, asa ca am avut o "Mica sirena" a noastra. Urmand ca restul sa trecem prin protocolul de initiere al vikingilor. Pe langa clatitele reprezentative tarii am vandut si tricouri pictate manual de una dintre colegele mele.
   Chiar daca domnul diriginte nu a putut sa fie alaturi de noi in ziua respectiva, a retrait alaturi de noi acele momente minunate prin prisma zecilor de poze surprinse chiar si in cele mai neasteptate momente!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Inca nu s-a terminat...